Jak stworzyć swój pierwszy biznes? – ebook


Autor: Patrycja Mstowska-Borysiewicz Mariusz Mszyca
Data wydania: 13.05.2017
Język publikacji: polski
Liczba stron: 209
Wydawca: RBC International


Przejdź do sklepu

Opis publikacji:

 

E-book Jak stworzyć swój pierwszy biznes? to obowiązkowa pozycja dla tych, którzy marzą o własnej firmie, ale boją się wystartować lub nie wiedzą od czego zacząć. Niezależnie od tego czy chcesz prowadzić szkołę językową, firmę budowlaną, salon stylizacji paznokci czy działalność trenerską – potrzebujesz tej wiedzy!

W tym e-booku wiele praktycznych rad i inspiracji znajdą Ci, którzy:

· myślą o założeniu własnej firmy, ale nie wiedzą jak się do tego zabrać,

· mają już swoją działalność i chcą dowiedzieć się, jak lepiej ją prowadzić,

· pracują jako menedżerowie wyższego stopnia.

Myślisz o otworzeniu firmy lub już to zrobiłeś i jesteś na początku tej drogi?

Chcesz mieć dobrze prosperujący biznes?

Co czujesz, kiedy myślisz o otworzeniu swojej firmy? Strach? Obawę, że Ci się nie powiedzie? Że splajtujesz?

I słusznie, masz prawo się bać, gdy nie wiesz co Cię czeka.

Jak myślisz:

1. Czy dobrze jest dowiedzieć się, jakich błędów unikać i uczyć się na błędach innych, zamiast swoich?

2. Czy dobrze jest czerpać wiedzę o tym, jak zbudować dobrze prosperujący biznes od ludzi, którzy odnieśli sukces w tym zakresie i wiedzą, jak to zrobić?

Jeżeli choć raz padła z Twoich ust odpowiedź TAK, to musisz przeczytać tego e-booka. Poznasz dzięki niemu sprawdzone strategie biznesowe ludzi, którzy od lat odnoszą na tym polu sukcesy. Sprawisz, że Twój pierwszy biznes będzie strzałem w dziesiątkę!

Nie pozwól Twojemu pomysłowi dłużej leżeć w szufladzie! Zasługuje on na to, aby ujrzeć światło dzienne. Uwierz, że klienci już czekają, aby płacić Ci pieniądze za Twoje usługi i produkty. Jedyne, czego potrzebujesz, to solidne przygotowanie, jakie zapewni Ci lektura e-booka Jak stworzyć swój pierwszy biznes?

Dzięki niej stworzysz plan i strategie, które zabezpieczą Cię przed potknięciami. Koniec ze zgadywaniem jaki ma być Twój kolejny krok! Dokładna i przemyślana organizacja pracy nada odpowiedni kierunek i rozpęd Twoim działaniom.

Kupując e-book Jak stworzyć swój pierwszy biznes? dowiesz się:

· jak przygotować się do rozpoczęcia biznesu;

· jaką formę prawną i podatkową powinna mieć Twoja firma;

· jakich błędów unikać;

· co zrobić, kiedy pojawią się kłopoty w prowadzeniu firmy;

· jak zbudować dobry zespół współpracowników;

· jak zatrudniać i motywować pracowników;

· jak kontrolować finanse firmy i co robić z nadwyżkami;

· jak negocjować z kontrahentami;

· jak budować relacje w biznesie;

· jak przygotować biznesplan.

Znasz to powiedzenie, że „przezorny zawsze ubezpieczony”? Przyznasz, że w przypadku prowadzenia biznesu lepiej jest być przygotowanym na to, co może się wydarzyć, niż być zaskoczonym tokiem wydarzeń. Niech e-book Jak stworzyć swój pierwszy biznes? będzie Twoim parasolem przed rozczarowaniami związanymi z klientami, pracownikami, finansami oraz spadkiem motywacji. Niech będzie Twoim kompasem, prowadzącym Cię do biznesowego sukcesu.

Przestań tracić cenny czas! Ucz się od praktyków, którzy odnieśli sukces i dzielą się swoją wiedza i doświadczeniami.

Przeczytaj:

· jak zadbać o płynność finansową,

· jaką wybrać formę prawną idealnie zabezpieczającą Twoje interesy,

· jak skutecznie rekrutować i motywować pracowników,

· jak negocjować,

· jak budować relacje.

Ci, których biznesy upadły, nie odrobili tych lekcji. Ty się przygotuj! Kilka godzin lektury, może pomóc Ci wznieść Twój biznes na wyższy poziom i zabezpieczyć się przed tarapatami!

Mówi się, że fortuna sprzyja zuchwałym. Nie tylko. Fortuna sprzyja zuchwałym i PRZYGOTOWANYM!

Patrycja Mstowska-Borysiewicz jest przedsiębiorcą i inwestorem. Prowadzi z sukcesami własną firmę rekrutacyjną, która obecnie zatrudnia ponad 100 osób. Ponad 10 lat związana z branżą HR, zdobywając doświadczenie zarówno w międzynarodowej korporacji, jaki i w agencjach doradztwa personalnego i zatrudnienia. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończyła studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, a obecnie bierze udział w programie MBA patronowanym przez Franklin University w USA.

Mariusz Mszyca ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą. Przez 14 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w firmach prywatnych, państwowych oraz korporacjach międzynarodowych na różnych stanowiskach od sprzedawcy po dyrektora handlowego. Od 2011 roku jest właścicielem firmy produkcyjnej o zasięgu europejskim, której produkty trafiają do fabryk takich marek jak BMW, VW czy Daimler-Mercedes. Zdobył wiedzę na studiach z zakresu marketingu, finansów i rachunkowości, a także prestiżowych studiach MBA z dyplomem Oxford Brooks University. Jest członkiem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu.